Oct 6, 2015

Sokangan Penuh Pada Hari Sukan Negara - GARMIN

AECO Technologies (M) Sdn. Bhd., Garmin Pengedar Sah di Malaysia sejak tahun 1991 telah menyatakan sokongan penuh mereka terhadap program Hari Sukan Negara yang merupakan satu inisiatif oleh Kementerian Belia dan Sukan untuk menggalakkan rakyat Malaysia untuk menyesuaikan diri gaya hidup yang sihat dan aktif.

Garmin telah menjalani transformasi yang luar biasa dari peranti navigasi kereta konvensional untuk pengesan kecergasan dan berjalan. Jam tangan termasuk Vivofit 2, Vivosmart, Vivoactive, Forerunner 25 dan Forerunner 225. Peranti ini direka untuk menggalakkan dan memberi motivasi kepada pengguna untuk aktif sepanjang hari.

Salah satu peristiwa penting yang dianjurkan oleh Garmin Malaysia sejajar dengan Hari Sukan Negara adalah Cabaran Langkah Garmin MP. Cabaran langkah terbuka kepada kedua-dua anggota kerajaan dan Parlimen pembangkang dengan tujuan untuk mendapatkan rakyat Malaysia untuk kekal cergas. Sebagai pemimpin setiap Ahli Parlimen boleh menjadi model peranan dalam hidup gaya hidup yang sihat dengan kekal aktif. Ahli Parlimen yang akan mengambil bahagian akan diberikan setiap seorang Garmin Vivofit 2 akan digunakan untuk mengesan langkah harian mereka, kalori terbakar dan jarak berjalan. Pada akhir kempen, tiga Ahli Parlimen bahagian yang mencapai purata tertinggi langkah setiap hari akan diberi ganjaran dengan RM10,000.00, RM7,500.00 & RM5,000.00 masing-masing untuk mempromosikan sukan untuk konstituen beliau.

Pada hari Sabtu ketiga setiap bulan, Garmin Malaysia mempunyai sebuah kursus berlari yang dibuka kepada orang ramai di taman-taman berhampiran. Jurulatih pasukan Skin 2 dijemput untuk berkongsi teknik berjalan dan pengalaman dengan peserta yang kebanyakannya pelari kali pertama. Ini adalah satu lagi inisiatif yang diambil oleh kedua-dua Garmin Malaysia dan Pasukan Skin 2 untuk menggalakkan lebih ramai rakyat Malaysia mengambil langkah untuk berjalan sebagai hobi.


Garmin Malaysia adalah penaja untuk 4 acara utama,iaitu pada Hari Sukan Negara pada 10 Oktober 2015. Peristiwa-peristiwa termasuk Spartan Race, Bridge Challenge Pulau Pinang, Kayuhan Hari Sukan Negara dan 9 Royal Belum Iron Bound Series. Jangan singgah gerai Garmin untuk mempunyai melihat rangkaian penuh produk.

Bersempena dengan 'pretensi Hari Sukan Negara' dari 19 September-18 oktober 2015. Garmin kini menawarkan "Kami bayar GST anda, promosi selama dua pengesan kecergasan iaitu Vivofit & Vivofit 2. Promosi ini disediakan di kedai-kedai Garmin perdana yang terletak di Autocity - Pulau Pinang, Midvalley - KL, Digital Mall - PJ, 1 Utama - PJ, Melaka, Bukit Indah - Johor dan Kuantan - Pahang.

Garmin Malaysia percaya Hari Sukan Negara merupakan program yang tepat yang akan membawa rakyat Malaysia bersatu dalam berusaha ke arah negara yang lebih sihat.

No comments:

Post a Comment