Mar 25, 2011

Lawatan Ke Cambodia oleh Presiden FAM


KDYMM Sultan Haji Ahmad Shah telah mengadakan perjumpaan dengan Perdana Menteri Kemboja, Hun Sen di Istana Persahabatan di Phnom Penh hari ini.

KDYMM Sultan Haji Ahmad, Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM), berada di Phnom Penh dalam rangka lawatan kerja selama tiga hari. Baginda dan rombongan tiba di ibu negara Kemboja itu, semalam.

Turut hadir di perjumpaan itu ialah Timbalan Presiden FAM, KDYTM Tengku Abdullah Sultan Haji Ahmad Shah, Duta Malaysia ke Kemboja, Datuk Haji Mohd Hussein Datuk Pangiran Haji Mohd Tahir dan Setiausaha Agung FAM, Dato' Azzuddin Ahmad.

KDYMM Sultan Haji Ahmad Shah dan Perdana Menteri Kemboja itu berbincang berbagai isu terutamanya perkembangan bolasepak serantau. Perjumpaan itu berlangsung selama satu jam.

KDYMM Sultan Haji Ahmad Shah juga mengunjungi Raja Kemboja, Putera Norodom Sihamoni di Istana DiRaja di Phnom Penh untuk satu pertemuan singkat sebelum berangkat untuk satu perjumpaan dengan kepimpinan Persekutuan Bolasepak Kemboja (FFC) di Hotel Raffles Le Royal

1 comment: